אימון לחיים

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • תגובות
  • #75723
    אימון לחיים

    אני נמצא במשבר אישי וכל הזמן חברים וידידות אומרים לי שאני צריך לעבוד עם מאמן , לקבל ממנו עצות והסברים, מין אימון לחיים, אימון להצלחה, מושגים שאני לא מצליח להבין. אשמח אם תסבירו לי מה זה אומר, הרי מי יכול לאמן אותי לחיים? אני בן 33 אני אמור כבר לדעת איך החיים האלה מתנהלים לא?

    #75724
    הנושא הוא יישום……

    צביקה שלום
    החיים לא אמורים להתנהל……..מעצם האמירה שלך אני שומעת כי אתה לא מנהל את החיים שלך……אלא אתה פשוט נמצא בהם.
    האימון מאפשר לך לחדד את רצונותיך ושאיפותיך, ובתהליך נכון אתה לומד כיצד להגשים את היעדים בעזרת כלים נכונים המציבים אבני דרך.
    אתה מוזמן ליצור איתי קשר ישיר על מנת שאוכל להבין קצת יותר היכן אתה נמצא , מהו המשבר עליו אתה מדבר, ולבחון אם אני יכולה לסייע.
    המשך יום נעים ובהצלחה
    דידי שחר – הגשר להצלחה
    מאמנת מוסמכת ומגשרת

    #75725
    מתי בדיוק למדת איך החיים מתנהלים?

    שלום צביקה. אין לך מושג כמה אני אוהב את השאלה שלך. היא כל כך תמימה ויפה בעיני וממחישה את עוצמת העיוורון, גם שלך, וגם של רבים כמוך. אתה לא לבד.

    צביקה היקר, ספר לי בבקשה מתי בדיוק למדת איך החיים האלה מתנהלים? האם בבית הספר, האם באוניברסיטה, האם בבית מההורים? האם מישהו מהם אי פעם לימד אותך מה נדרש כדי להיות מאושר בחיים? 

    צר לי לבשר לך שכל מה שלמדת עד היום הוא לא רלוונטי לכלום. איך אני יודע? מאוד פשוט, לך תסתכל במראה ותראה. התוצאה מולך. 

    איך להתנהל מול החיים האלה זה משהו שאפשר ללמוד וכן קוראים לזה 'אימון אישי'. זה לימוד קצר יחסית, חודשים ספורים. זה כלום כסף לעומת לימודי תואר, אבל זה הלימוד הכי חשוב שהיה לך אי פעם. בחירת המאמן היא ענין קריטי ביכולת שלך להפיק תוצאות.

    אם תרצה לדעת יותר, שלח לי פניה דרך האתר האישי שלי. לך על זה. בהצלחה

    #75726
    אימון להמלחה

    אתה צודק , אימון אישי אינו פתרון קסם חיצוני , הוא יכול לסייע למיקוד והבנה של מה שיש בך , מה אתה רוצה , מה מונע ממך ועוד וכך יעזור לך למקד את החיים ולהפוך אותם למאושרים יותר.
    ארז ניר

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.