ביטחון עצמי

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • תגובות
  • #75573
    ביטחון עצמי

    שלום , אני בן 27 מעוניין בקשר רציני עם בחורה , אבל מרגיש לא בטוח בעצמי, בעיקר במראה החיצוני. אני מנסה להרזות כבר המון זמן ולא מצליח . רק אציין שאני לא ממש שמן זה פשוט הרגשה . גובה 173 משקל 76. הייתי מעוניין להתגבר על מכשול המראה החיצוני שעוצר בעדי.

    #75574
    'אני לא בטוח בעצמי' לא קשור לענין המשקל שלך

    שלום דין. נניח שהיית שוקל 10 קילו פחות. האם אז היית בטוח בעצמך? האם יתכן שיש אנשים במשקל שלך, שיש להם זוגיות נהדרת? האם יתכן שיש אנשים ששוקלים יותר ממך, ואפילו הרבה יותר, וגם להם יש זוגיות נהדרת?

    האם יתכן שיש אנשים ששוקלים פחות ממך ואין להם זוגיות כלל? האמונה הזו שענין הביטחון העצמי והזוגיות שלך קשורים למשקל היא אשליה. אין לי שום בעיה עם האשליות שלך, השאלה היחידה היא רק כמה שנים יחלפו עד שתתפקח ממנה, אם בכלל?!

    מה שאתה צריך זה ללמוד איך לשנות גישה ואיך ליצור ביטחון עצמי, בלי שום קשר לענין המשקל שלך. אם נמאס לך לחיות באשליות ואם חשוב לך ללמוד איך ליצור מלא ביטחון עצמי וגם לקבל כלים כדי ליצור זוגיות נהדרת, כנס לקישור כאן ושלח לי פניה דרך האתר. רק אם חשוב לך. 

    אימון לזוגיות: איך ליצור זוגיות של חברות ואהבת אמת?

    #75575
    ביטחון עצמי ניתן לשיפור

    דין, חוסר ביטחון עצמי קיים אצל רוב האנשים, בנושאים שונים. אפשר למצוא כי יש לנו ביטחון בתחומים מסוימים ובאחרים לא.
    השאלות אותן אתה צריך לשאול את עצמך קודם כל הן – האם התחושה הזו חוסמת אותי מהגעה ליעדים שאני מציב לעצמי? והשאלה השנייה – באילו מקרים עולה חוסר הביטחון הזה? האם יש חוט מקשר לדפוס הזה?
    נושא המשקל – הוא עיניין מאוד סובייקטיבי ובד"כ נעוץ בדימוי העצמי שלנו בעיני עצמנו.
    תהליך האימון מסייע בהגדרה מחודשת של עצמנו לעצמנו ובכך מעצים את היכולות שלנו ונותן להם אפשרות לבוא לידי ביטוי.
    אתה מציין שאתה המון זמן מנסה ולא מצליח – השאלה היא האם זה באמת חשוב לך? האם אתה מוכן באמת לקחת אחריות על עצמך ועל עתידך? האם נושא המשקל הוא באמת הנושא המעכב? ואם כן – מה צריך לקרות בכדי שתיקח החלטה אחראית ארוכת טווח?
    אשמח לסייע לך דין. אתה מוזמן ליצור קשר ולשוחח.
    שיהיה לך בהצלחה ושנה טובה ומוצלחת
    דידי שחר
    מאמנת מוסמכת ומגשרת.
    0505502101

    #75576
    הי דין

    דין יקר,

    בשני המפשטים שכתבת נמצא עולם ומלואו ובעיקר בולט שאתה בעל מודעות גבוהה לעצמך. אז שאפו על זה !

    נכון, הכל נמצא בהרגשה הסובייקטיבית שלנו כמו שכתבת. וכדאי להתחיל לעבוד על המקום הזה של לאהוב את עצמך כמו שאתה כדי לבנות את הבטחון שלך. כמובן במקביל

    תמיד מומלץ להיכנס לפעילות ספורטיבית שתיטייב עם המראה החיצוני שלך. גם בזה מסייע תהליך אימון אישי. אל תיתן לדבר להוות מכשול עבורך בשנה הקרובה, ואני בהחלט אשמח לסייע לך. 

    שלך, עדי פרבר

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.