כלים לניהול

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • תגובות
  • #75413
    כלים לניהול

    שלום

    התחלתי לאחרונה לנהל מחלקה בחברה גדולה, יש לי ניסיון של ניהול אבל אני עדיין לא ממש שלם עם מה שאני עושה. יש דבר כזה אימון למנהלים או לניהול, או שאני יכול לקבל כאן כמה  כלים שאני יכול להשתמש בהם? בקטע של סמכות ומוטיביציה לעובד.

    תודה

    שרון

    #75414
    כלים לניהול

    בוקר טובה שרון
    האימון האישי למנהלים הוא אמצעיי המוטמע בהרבה חברות היום, הן בישראל והן ברחבי העולם ומטרתו להביא למיקסום יכולותיו של המנהל,.
    האימון נותן למנהלים כלים לניהול נכון ואפרטיבי הם בהצבת היעדים, הן בקביעת אותן אבני הדרך להשגת היעדים תוך הסתכלות רחבה על כל המערכת בה הוא נמצא, והן מבחינת הממשקים עם הממונים עליו, ועל עובדיו.
    ולשאלתך לגבי נושא הסמכות והמוטיבציה – כאשר אנו מקבלים תפקיד חדש, רחב סמכויות, ועלינו לנהל עובדים, קורה לעיתים קרובות כי אנו נקלים בהתנגדויות כאלו ואחרות מצד העובדים שלנו. האימון בוחן יחד איתך את המצב הנתון ומספק לך כלים לרתימת העןבד אליך.
    זהו אחד האפיקים השכיחים באימון למנהלים.
    אני מאוד ממליצה כי תקבל ייעוץ בנושא . הכוונה בשלבים מוקדנים של הכניסה לתפקיד תעזור למינוף  שלך ויעזור למזער "תקלות" בהמשך הדרך
    אשמח לעמוד לרשותך גם בהמשך בכל שאלה
    בהצלחה
    דידי

    #75416
    כלים לניהול

    הי שרון,
    בהנחה ושאלת השלמות שלך היא לא בהקשר להגשמה העצמית שלך אלא לדרכי הניהול שלך, להלן הצעה:
    כמו בספורט, שחקנים נרתמים להשגתה של מטרה משותפת. (אליפות, גביע, שבירת שיא קבוצתי וכד') כך גם בעולם הניהול. העובדים ירתמו אם נגדיר להם מטרה משותפת.  נסה לנסח מטרות מחלקה כאשר לכל אחד מהעובדים יש משמעות וחלק בהשגת המטרות הללו. כנס את העובדים. הצג להם את תרומתו היחסית של כל אחד בהשגת מטרות של המחלקה. 

    האווזים עפים במבנה של ראש חץ V וזאת משום שמבנה זה משק הכנפיים של האחד מהווה כח עילוי לזה שאחריו. דבר המאפשר ללהקה לגמוע מרחק הגדול ב70% יותר מאשר היו עפים לבד. וביחד הם מגיעים למחוז חפצם….. 

    השתמש במטאפורה זו עם עובדיך. 

    כמובן שיש כלים רבים נוספים ….
    בהצלחה

    רוני קרמר – מאמן עסקי.

    #75418
    כמה טיפים מומלצים

    1 – קבלת החלטות נכונות היא קריטית להצלחתו של העסק. אל תסמוך על הזיכרון שלך, אלא תדאג לאסוף את כל המידע והנתונים הרלבנטיים לצורך קבלת ההחלטה.
    2 –  גם הרעיון המוצלח ביותר לא ישרוד אם לא תדע  איך למכור אותו. התייחסו למכירה כאל מקצוע – למד איך למכור (שלב את זה במהלך כתיבת תוכנית עסקית) ו אנשי מכירות מקצועיים.

     בהצלחה!

    #75420
    מאיר גל יועץ

    הנה אתר מומלץ לעיון לדעת כיצד לכתוב תוכנית עסקית

    #75422
    לגבי תכנית עסקית

    על מנת שתתקבל ברצינות במוסדות הפיננסיים או ממשלתיים לצורך קבלת הלוואה או תמיכה כדאי להיעזר באיש מקצוע במהלך הכנת תוכנית עסקית.

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.