איך לקבל ניסיון בעסקים ומכירות

#74802
איך לקבל ניסיון בעסקים ומכירות

שרון היקרה, זכרי שאף אחד לא התחיל עם ניסיון. מתחילים תמיד בהתחלה, עם אפס ניסיון. כל הסיפור בנוי משורה של צעדים קטנים, והכל קל, פשוט ומהנה. לא מדע טילים ואין כאן שום דבר מסובך. 

זה לבדוק עלויות, לבדוק מתחרים ומחירים, לחשב זמן עבודה, כמה רוצה להרוויח. בדיוק מה שאת עושה כבר. כמה דברים שחשוב לך להיות ערנית אליהם. 

הראשון, זכרי שהלקוח לא משלם על תכשיט אלא על הערך המוסף שלו: יפה, יחודי, יוקרתי, צעיר, מגניב וכד'. כל אלו הם רשימה של ערכים מוספים. האם יש לתכשיטים שלו ערך מוסף לעומת מתחרים?

אם אין ערך מוסף, אז את מוכרת את המחיר, כלומר בזול, שזה גם ערך, אבל לא ממליץ למכור אותו. 

השני, מה הסיבה שאת עושה את מה שאת עושה? כלומר, מה מניע אותך? האם זה כסף או פרנסה? אני ממליץ לך להתמקד במה שאת אוהבת לעשות וללמוד איך למכור את זה. זה הרבה יותר מהנה וגם הרבה יותר משתלם.

אני מלמד מאומנים איך להיות אלופים במכירות רק כחלק מתהליך אימון עסקי או אישי. אני לא מקיים אימוני מכירות בלבד. מי שעושה זאת בהצלחה זה ניר דובדבני. אם תרצי לפתח את המיומנות הזו, חפשי את שמו. אם תרצי לדעת יותר על אימון עסקי, שלחי לי פניה דרך האתר האישי שלי. 

עוד דבר שחשוב לך לזכור. החיים זה משחק בהעזה ויש לה מחיר. לעיתים זה השקעה שיורדת לטימיון. זה חלק משכר הלימוד בפקולטה של החיים. אני מבין את זה ומקבל את זה באהבה. ממליץ לך לאמץ את הגישה הזו.

מאחל לך הנאה גדולה וברור לי שתעשי את זה כמו גדולה!