אימון לזוגיות

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #74849
    אימון לזוגיות

    בעלי ואני חווים משבר קל בזוגיות, תחושת שחיקה הלכנו למומחה באימון לזוגיות, באותו זמן הלכתי גם לאימון אישי רוחני אצל רב מסוים. מן הסתם שני האנשים אמרו לי דברים שונים. איך אני מתמרנת בצורה נכונה בין שניהם? זה מאוד מסובך לי

    #74850
    איך לתמרן בין דעות שונות?

    שלום אפיק. תודה על שאלה נפלאה. ראשית, משברים זה חלק בלתי נפרד מהחיים ומזוגיות. כל עוד בני הזוג בוחרים זה בזה ומקיימים דיאלוג שממוקד בללמוד איך לעשות את הקשר טוב יותר, אז המשבר הוא רק מקום שיאפשר לכם לגדול בו. 

    לשאלתך: אני רוצה להיות איתך מאוד ברור. יש המון אנשים שקוראים לעצמם 'מאמנים' רק כי זה אפשרי וכי זה טוב לפרנסה. מאמן לא אומר לכם מה לעשות! אם מי מהם אמר לכם מה לעשות, הוא לא מאמן אלא שרלטן! 

    אימון עניינו בלתת לכם כלים המאפשרים לכם, בין השאר, לקבל תשובה לשאלה מה הכי נכון לכם לעשות וגם כלים המאפשרים להחזיר את מה שאבד בקשר לאורך השנים. 

    אני לא ממליץ שתעשי את מה שאחרים אומרים לך לעשות, לא בהקשר הזה ולא בכלל, אלא מה שמרגיש לך נכון. מה שמרגיש לך שהכי מקדם את הקשר, לשם ממליץ לך ללכת. 

    בנוסף, אני רוצה לשאול אותך, האם יודעת להגדיר לעצמך מה חסר בקשר ומה היית רוצה שיהיה בו יותר? האם את יודעת להביא את זה אל תוך הקשר?

    מקווה שהייתי לך לעזר. ואם רוצה לחדד את שאלתך יותר, מוזמנת לעשות זאת בתגובות כאן. 

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.